Leerkracht groep 1-2 (WTF 0,8)

Solliciteer nu

Leerkracht groep 1-2 (WTF 0,8)

Ben jij een positieve leerkracht en vind je het een uitdaging om les te kunnen geven aan het jonge kind? Hecht je waarde aan een goede en collegiale samenwerking? Werk je graag in een team met  betrokken leerkrachten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Part-time · De Malelande, Amersfoort

De Malelande in Amersfoort zoekt een enthousiaste leerkracht voor groep 1-2 voor 4 dagen per week!

Basisschool De Malelande is een katholieke school in de wijk Nieuwland. De school telt ongeveer 450 leerlingen. Wij werken volgens de uitgangspunten van handelingsgericht werken, waarbij ons onderwijs doelgericht is en aansluit bij de behoeften van de leerlingen. 

Ons team zet graag de schouders eronder en steekt de handen uit de mouwen. Samen zijn wij verantwoordelijk voor goed en opbrengstgericht onderwijs van groep 1 tot en met 8.

Wij hebben 5 gemengde kleutergroepen (1-2).  Met onze kleuters werken we thematisch en doelgericht, waarin we ruimte bieden voor ontdekkend en spelend leren. Als onderbouwteam bereiden  we samen ons lesaanbod voor.

Wij Bieden:

  • een uitdagende baan voor een werktijdfactor  van 0,8 fte (werkdagen in overleg);

  • een dienstverband voor bepaalde tijd met   uitzicht op een vast dienstverband bij KPOA; – een nauwe samenwerking met je collega’s in   de parallelgroepen;

  • begeleiding door collega’s, teamleider en intern begeleider

Jij brengt mee:

  • een bevoegdheid voor het primair onderwijs of  bijna afgeronde opleiding;

  • affiniteit met jonge kind;

  • een positieve instelling;

  • een goed klassenmanagement;

  • pedagogische en didactische vaardigheden;

  • een oplossingsgerichte manier van denken en handelen.

Interesse?

Ben jij degene die wij zoeken? Of wil je meer informatie? Neem dan contact op met de schoolleiding. We zijn bereikbaar op 033-4564410 of per mail via malelande@kpoa.nl. Meer informatie over de school vind je op onze website www.malelande.nl

Solliciteren kan met simpelweg 1 druk op de knop: